2014年4月3日 星期四

近期看過的電影

其實都看了不少電影, 但沒有一部是好想寫感想.

1.直航殺機 (Non-Stop)--緊張刺激,里安尼遜   寶刀未老, 而最後, 我真係估唔到那位仁   兄係主謀, 反而賣電話的同謀, 我就有懷   疑過.



2. 3日限殺令 (3 Days to Kill) --其實著重父親    如何修補跟女兒的關係. 唔好期望精彩打     鬥場面, Kevin Costner的角色患有絕症, 全     片都有神無氣.



3. 分歧者: 異類叛逃 (Divergent) --其實我喜   歡個故事構思, 把社會分成五個派系,當中   包括:誠實(Abnegation)、無私(Amity)、勇    敢(Dauntless)、和平(Candor)以及智慧     (Erudite) , 可惜拍攝手法, 我覺得平淡了一點點, 令到電影本身欠缺了張力.


4.末日公投 (The Philosophers) ----" 選出10位最有價值的人物住進防空洞 ", 其實我又係喜歡個IDEA, 究竟是用哲學邏輯去衡量, 還是如女主角般, 感性作決定, 好值得思考的課題, 然而最後原來是 "老師, 學生"三角戀, 絕對是敗筆. 不過, 想深一層, 其實有時候, 有些事情, 真的不可以講LOGIC, 特別是感情事.


5. 盜馬記 (Horseplay)---願意花錢去英國, 布拉格拍外景, 卻不願意花時間去處理劇本, 那個遊戲王國劇情, 令人摸不著頭腦, 結局草率 .


6.KANO-- 雖說熱血勵志, 但結尾那段戲, 我沒法子有共鳴, 打棒球是團隊精神, 不是個人主義,  吳手指傷了, 沒法投球, 吳卻自私要留下, 令全隊失分, 所以無論拍到球員有多拼命, 我都毫不感動 .


7.戰狼300:帝國崛起 (300: Rise of an Empire) --海戰場面拍得幾好, 但對我黎講, 男主角完全唔CHARM. 沒有領袖的魅力.

1 則留言: