2014年9月21日 星期日

一時感慨




我開左INSTAGRAM ACC , 本身用來關注下美劇及電影動態, 前兩天都關注左沈震軒. 看到他在INS的一個POST,一時感慨. 其實沈震軒的歌曲是很適合放在YAN & KOBE的故事內,  奈何沈震軒經理人是TVB, 但屬於太陽娛樂的歌手.....ANYWAY, 現在宣傳歌曲有很多途徑, 不一定靠劇集, 我還是慶幸他簽了太陽娛樂當歌手, 有得讓沈生發揮, 歌曲亦動聽.    

3 則留言:

  1. 以TBB一貫模式, 都唔會有得揀。

    回覆刪除
  2. BTW。。開咗IG, 大家交流下~
    之前唔知點解有人同我講, 我有個IG係跟FB, 但無玩FB咁耐所以完全唔知,所以後來到忍唔住開番個, 快D揾下我啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你固IG名?我找獅子貓,找不到你喔!

      刪除